reinamm valla Allah tarafından mi bilemicem çok rahat geçiriyorum çok şükür. Oğlumla şimdilik bi sıkıntı yaşamıyoruz 7 aylık olduk ama şuan bi zorluğu var diyemem yuvarlanıp gidiyoruz hatta bazen hamile olduğumu bile unutuyorum çok şükür rahat yani ben bile bu kadarını düşünmemiştim. Sende kararsizsin galiba biliyorum seni sende arayı çok uzatmamak istiyosun, aslında hem iyi hem kötü bişey ama suanlik güzel gidiyor bakalım 🤷🏼♀️