KayBus ben 30 haftalıpım hala belirtim yok bebek kıpırdamasını da 20. hafta da hissettim ki normal olan bu erken hissedende var ama kişidrn kişiye deiişir emin ol belirti olmaması herkesin istediği şey şükretmekisin 😃😃 16 haftayken bende senin gibiydim ama bebeğin kımıldadığında hissetmeye başlayacaksın anneliği hatta annelikten ziyade merhamet besleyeceksin yoksa tam anlamıyla annelik duygusu herkese doğurunca başlar. sen depresif düşünme şanslıyımki rahat geciyor gebeliğim de. kıyafet konusuna gelince yavaştan al bir anda alamazsın her indiğinde bi kaç parça alsan birikir zaten. hevesli ol yada olma alman lazım sonucta 😊