Bende 21. Haftamdayım toplamda 7kişo aldım. Ama 90la hamile kaldım şuan 97yim ve sürekli belim tutuluyor. Doktorum bi ay sonra şeker yükşemeai yapcaz risk olabilir bi ay dikkat ette yüksel çıkmasın yoksa diyete girmen gerekir dedi. Ama ben bi türlü dikkat edemiyorum çok sık acıkıyorum o yüzden 2 öğün sağlıklı yesem birinde mutlaka dışarda oluyom illa tost simit fln hamur işi yemiş oluyorum bi de tatlı acaip canım istiyor napcam bilmiyorum 😔