Ben de cuma günü Allah nasip ederse sezeryan olacağım . 38+3 olmuş oluyor son 3 gündür baya kasilip toplanıyor zaten ağrıları saymıyorum resmen makatımda bir zonklama hissediyorum eğer ona dayanabilseydim normal denerdim. Ayrıca doktorum baya kanala inmis kilo tahmini alamıyorum dedi .böyle bi durumla karşılaşan var mı yani kanala girince kilo tahmini yapılamıyor mu ? Doktorum dan hiç şikayetim yok ama tuhaf geldi . Anne pinpirikliliği sanırsam 😂