Ozlemr Merveut ayy sizinle aynıyız nerdeyse ben de 37+2 yim bugün 38+5 e gün verdi doktor sezaryen için. Benimki de kilolu 3550 gramdı bugün. Sizin ki kaç kilo
Merveut Ozlemr bugun bakmadı dr um sadece catı muayenesı yaptı 3 cm acıklık var. Gecen hafta pzt bakmıstı ozaman 3777 dı
Fatmafatma DidemYldrm bende 31 haftaligim perşembe e kontrolüm var acaba gunumu verirmi bende kendi istemle sezeryan olcamda baklm belki bir ihtimal verir umuduyla gidiyorm
Seqnem DidemYldrm benim de 2 ay’ım var. Doktorum sezeryanı 38+3 dolduktan sonra 3 gün içinde alıyorum dedi. Yani 22-23-24 Temmuz’da 🙂 19-07 için denedim (Fenerbahçe), olmaz dedi. 38+3 olmadan almam alamam çünkü anne karnındaki her gün kıymetli dedi 🤭
DidemYldrm Seqnem hadi bakalım hayırlısı kuzum benimde tahminen seninle aynı der 38+ dan sonra ben 30 temmuz istiyorum 😊 38+5 oluyor umarım kabul eder 😊
Halimekprc 38/6 ya gün verdi . İkinci sezaryen olduğu için normal Doğum olmayacak nasipse 7 gün sonra doğumdayım
Ecrininteyzesi ozgesoy28 peki canım bnm sana bi sorum olucakta sancn çıktı da öyle mi gün verdi yarına bizi her hafta nst ye çağırdı 35+6 yız 40 a bekliceni söledi
ozgesoy28 Ecrininteyzesi yok canım benim bana daha önce gün verdi benim çatım çok dar olduğu için doğum şeklim belirlendi sezaryen ondan sonra 37de günü şu olabilir dedik 37 bitince de tam olarak 38+4 dedik sancıda son kontrolümde çıktı dayan dedi hatta doktorum 38+4 den önce almıyorlar sezaryende de benim erken doğum tehlikem vardı yoksa belki 39u da beklerdik
Eroluntombisi DidemYldrm benim 40. Haftam haziranın sekizinde tamamlanıyor bana haziranın 5 inde sezeryan için gün verdi doktorum ama kanaman olursa sancin olursa daha erken de alabiliriz dedi ve sancim var dün geceden beri sabah tekrar gidicem doktora kontrole canım ben kalabildiği kadar kalsın dedim erken olsun istemiyorum dedim
DidemYldrm Seqnem annemin Doğum günü 16 temmuz benimki 23 temmuz bebeğiminki de 30 temmuz olsun dedik bakalım inşallah olurder doktor amcası 😊
Seqnem DidemYldrm haha ben de aslan burcuyum, aslan olsun diye direniyorum. Kardeşim 22 temmuz, onu bile düşünmüyorum ki aslan 23 Temmuz’da başlıyor.
Merveut DidemYldrm tamam bnde sezeryanda olsa 35. Hafta erken sankı dedım😂 bir gun soylemesı ıcın. Bnde sormustum 37 yı bı gorelım muayene yapalım ozmaan bakarız dedı soylemedı gne de gun