Ates2020 Ozge5500 kusmanız yoksa gerekli değil normal besinlerden alın vitaminlerinizi benim doktoruma sordum yazmadınız diye kusuyormusun dedi hayır Dedim o zaman gerek yok ilk hamileliğimde de içmemiştim bebeğim 3800 doğdu mesela canım
Ozge5500 Ates2020 yani iste takviye olarak verior vitamini zatn meyvelerden sebzelerden aliyoruz yedikce 🤷♀️
aysutemiz Deletedmom95 masalh ne güzel bende ilk gebeliğimde çok güzel ve ve dengeli beslenmeme rağmen oğlum 3 kilo doğdu o kadar da vitamin ilaçları içmeme rağmen
Deletedmom95 aysutemiz ya bak işte. Oyuzden sen sağlıklı beslen birazda genetik zaten bebeğin kilo alımı gerisini düşünme. 😊
kader_akgun Ozge5500 torpil değil de bende 2 kere devlete gittim rutin sağlık ocağı kontrolleri yaptırdim şimdiye dek ekstra bir şey yaptırmadım ama kendimi takip ediyorum sadece kendi doktorunuz olun