ipkk22 Ozge5500 bende elevıt kullanıyorum canım hem büyük hemde kokuyor atana kadar cok zorlanıyorum😔
kader_akgun Ozge5500 ben hiç birini kullanmadım doğal pekmez bal polen propolis karışımı içtim bol bol meyve tükettim şuan 33 + 4 haftalık hamileyim hiç ilaç kullanmadan geldik bu güne
kader_akgun Ozge5500 sorduğunda ben kullanıyorum dedim hep ama kendimde laboratuvar teknikeriyim kan testlerimi inceliyorum
Ozge5500 Kızlar bide kullandıgm icin kusura bakmayin biraz sey olcak ama buyuk abdestm 💩 simsiyah çıkıyor sizdede oldumu 😔
Deletedmom95 aysutemiz çok güzel. ❤️ Hatta şöyle söyleyim ben taşındım. Burda bi doktora gittim bana hangi ilaçları kullandığımı sordu. Hiç bir ilç içmediğimi belirtince çok şaşırdı “maşallah ne kadar sağlıklı bir bebek demekki babamız iyi bakmış ” falan dedi 😅😅
aysutemiz Deletedmom95 masalh ne güzel bende ilk gebeliğimde çok güzel ve ve dengeli beslenmeme rağmen oğlum 3 kilo doğdu o kadar da vitamin ilaçları içmeme rağmen
kader_akgun kader_akgun ilaç kullanmaya mecbur değiliz kızlar detaylıca inceleyin ilaç içeriklerine bakın hiçbir ilaç firması hastayı düşünmez parayı düşünür her şey doğada var yeter ki isteyelim
Betzm Ozge5500 meyvesuyu ile hızlıca yur üstüne bol su iç veya meyvesuyu aç içme üstüne bişeyler ye o zaman anlamazsın ben öyle yapıyordum
kader_akgun Ozge5500 torpil değil de bende 2 kere devlete gittim rutin sağlık ocağı kontrolleri yaptırdim şimdiye dek ekstra bir şey yaptırmadım ama kendimi takip ediyorum sadece kendi doktorunuz olun