Minaliy Pammuk canım bende dün aşılama yaptırdım doktor kendin evde test yapma yanıltır direk 14. Gün kan ver dedi. Bozma moralini biraz daha bekle inşallah tutmuştur bebişin 🙏❤️
Aryaziya35 Pammuk birlikte beklicez desene benimde ayın 16 sında belli olucak hayırlı güzel bebiş haberi alalım inşallah 🤲🤲🤲🤗🤗🤗