Aryaziya35 Pammuk moralini bozma aşılama ayın kaçında yapıldı bende yaptırdım benim 16 sındaa belli olucak inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin bizlerle birlikte inşallah Rabbim inşallah 🤲🤲🤲
Minaliy Pammuk canım bende dün aşılama yaptırdım doktor kendin evde test yapma yanıltır direk 14. Gün kan ver dedi. Bozma moralini biraz daha bekle inşallah tutmuştur bebişin 🙏❤️
Mucizee80 Pammuk benim 3.gun embriyo transferi olalı 12 gün oldu bugün kanda çıkıyor ama idrarda silik bile çıkmadı erken daha ondan çıkmamış strese girme test gününde kan tahlili yptr kesin sonuç
Aryaziya35 Pammuk inşallah canım inşallah Rabbim nasip eder bizede inşallah biz elimizden geleni çabayı verdik şimdi gerisi Rabbim der Bi bakmışsın Rabbim ol demiş olmuşş🤗🤗🤗🤗🤲🤲🤲🤲
vuslatim34 Mucizee80 aa ne güzell iki katından fazla çıkmış maşallah canım kucagına almakta nasip olsun 🐣🌸