rabiamuhammet istanbulluanne Magnezyumun hapı var adı magosit doktorunla konuşup bunu isteyebilirsin canım
istanbulluanne ozdenarda 😀 Ya benim hic mide bulantim yok çok şükür ama bunun tadi cok kötü yani hamile olmasamda icemem ben bunu 😕
Tugba34 istanbulluanne kabızlıga iyi geliyor mu bütün vitamin ilaçları ? Yoksa sadece sizin içtiğiniz mi acaba ? Bende mide bulantısından içemiyorum ama kabızlıga iyi geliyorsa içerim 🙊
prensleriminannesii istanbulluanne benim içtiğim aynı limonata tadında 2 tane magnezyum ilacı değiştrdm ama bu süper 🤣
Aysun2834 istanbulluanne cnm bende kullanıyorum sanki portakal suyu içiyor gibiyim seninki farklı sanırım
Gamze06 istanbulluanne hap olanları var onların onu isteyin doktorunuzdan hapını içmek daha kolay. Benim kullandığım Magosit onu içiyorum bende