istanbulluanne Kızlar merhaba ben magnezyumu suda içemiyorum aşırı midemi bulandırıyor. Meyve suyunda ya da limonata da falan icsem ayni etkiyi verir mi ? Sizler nasil içiyorsunuz ☹
ipeksfr istanbulluanne benim içtiğim zaten suya koyunca meyve suyuna çeviriyor suyu😀 sen ne içiyorsun
Elffk istanbulluanne benim magnezyumun üzerinde meyve suyu içine diyor ama ben suya koyarak içiyorum. Yani oladabilir sen dediğin gibi ama doktora sorup değiştirmek daha iyi olur canım.
ilknurhkn5534 istanbulluanne bende senin gibi suya eriyeni içememiştim hapını istemiştim doktorumdan hapını verdi onu içe biliyorum 🤭🤭👶🏻
ipeksfr istanbulluanne soğuk suya falan denesen. Tadı nasıl. Benimki magnorm portakallı rahat içiyorum. Çok kötüyse doktorun değişsin olmazsa
ozdenarda istanbulluanne benmde efermag normal suda biraz mide bulandiriyo ama ben soguk suda eritip iciyorum o zaman limonata gibi oluyo🤗🤗
istanbulluanne 11+2 deyim ben 10. Haftamda verdi kabızlık sorunum vardı cok iyi gelir dedi cidden cok iyi geldi ama iste tadi. Tadida yok gerci igrenc bisey dediginiz gibi degistirmesini söyleyeyim en iyisi 😊
Tugba34 istanbulluanne kabızlıga iyi geliyor mu bütün vitamin ilaçları ? Yoksa sadece sizin içtiğiniz mi acaba ? Bende mide bulantısından içemiyorum ama kabızlıga iyi geliyorsa içerim 🙊
istanbulluanne znurstnKaraca Asitli hic bisey içemiyorum ben canim hamilelikten değil normalde de içemiyordum asla nedense 😒
Edaramazam istanbulluanne canım benm doktorum sulandırmış şekilde ilaç istersin hap şeklinde mi dedi bana magnezyum için ben de hap şeklinde olsun dedim oda magosit yazdı eczacım da iyiki bunu yazdırmışsın diger sulu şeyi kimse içermiyor gelip bundan alıyorlar dedi adı Magosit
Eliffff istanbulluanne canım ben suda içemediğim için tablet şeklinde istedim.magosit adı onu kullanıyorum.