civcivimm_ Elfesra başın sağolsun canım . Inşallah sagliklisiyla kucağına alırsın bebeğini. Cok fazla olmuyorsa sıkıntı edilecek bir sey deil sen yine de takip et her zaman agrilarin falan olursa da doktoruna danış hiçbir seyi hafife almamak lazim
Elfesra civcivimm_ çok sağol iyi dileklerin için 💜çok sık değil çok şükür ama dediğin gibi ihmale gelmez doktora söylemekte fayda var 😌
Girlpowerbabe Mom046 sancı hissi yoktu bende sadece kasılma hissediyordum sık ve düzenli olması sıkıntılı düzensiz ise korkmayın hepimizde oluyor:)