Merhaba hanımlar benim size bir sorum olacak ben 30 haftalık hamileyim ve Bi kaç gündür karnım Bi anda semsert oluyor yani taş gibi çok uzun sürmüyor ama Bi kaç postta bunun doğum kasılma ile alakalı olduğunu okudum. Yaşayanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ne zaman şüphe etmeliyim de hastaneye gitmeliyim. Hiç sancı kasılma ağrı olmuyor sadece karnım taş gibi olup gevşiyor.