Bende 29. Haftama girmiş bulunuyorum. Tekmeleri çok net hissediyorum. Yaşım 30 ve bazen hiç dermanım olmuyor kalmaya , oturmaya ve hatta yemek yemeye. İlk zamanlar acaba yaştan mı dedim ama baktım ki çoğu kişi böyle. En büyük sebebi de korona ya bağlıyorum. Dışarı özgürce çıkıp yürüyüş yapamamak çok kötü 😔