Seyfam
gunler kisaldi aslinda kazasini ramazanda once yapmaniz lazim oldugunda ornegi 3 gunde bir oruc tutabilirsin ,bende hamile idim galiba 4-5 aylik tutmadim ama keske tutsaydim simdi kis ayindayiz zaten gec sahur oluyor erkende iftar oluyor herhangi bir saglik sorunun yoksa tutabilirsin diye dusunuyorum nacizane fikrim❤️
Allah kolaylik versin