Seyfam tut yada tutma demicem canım, ama doktor kesinlikle sıvı alımından bahsetti bana. Bende 6. Haftadayım. Yemek yiyemediğinde miden bulandığında çok önemli değil bu haftalarda ama sıvı alımın oldukça önemli kesinlikle midende bulansa kussanda mutlaka sıvı almalısın dedi en az 2 lt. Bu sıvının bir kısmı su, soda, ayran, kefir,süt olabilir. Sıvı olsun yeterki