Ozge20ulu Sem-a bende 49 başladım 55 olmuşum 🤣deli gibi yiyorum sürekli acım sanki daha 14 haftalık hamileyim doktor kesin kızar diye düşünüyorum 🤣ekmek makarna falan yememeye çalışıyorum çok pis boğaz oldumm sonumu iyi gormuyom🤣🤣
Elifaysu Sem-a 62ile hamile kaldım yedinci ayda kontrole gittim 68dim 30.haftada 73 35+4.haftada 70oldumm😂
Zgeylmaz Semanuroguzalp bende 27 haftadayım 18 kiloydı en son ama gel gör ki extra hiçbirşey yemiyorum ama alıyorum bende anlamıyorum
Zgeylmaz Ces90 yok daha yaptırmadım bende ondan şüpheleniyorum zaten ama hayırlısı hiç kendimde öyle birşey varmış gibi hissetmiyorum sizde varmı acaba??
gamzelinaz ogrenciiiannee96 muz da çok kilo aldırıyor diye yarım yiyin diyetisyenler var ya 😅 hamilelik cok zormus
Ces90 Zgeylmaz evet ben ilk 50 gramlık yaptırdım test o yüksek çıktı ikinci testi istedi doktorum çünkü normal değil bu kadar zamanda bu kadar kilo 🥺
ogrenciiiannee96 gamzelinaz o kadar sağlıksız seyler yiyoruz bi adet muzdan zarar gelmez hemde potasyum acısından zenginken🤓
gmzns gamzelinaz sakız çiğniyorum ben sürekli hem bulantımı önlüyor hemde abur cubur isteğimi kapatıyo