Ezgi009 benim öyleydi cnm dün doktora gittim az bşy çkmş dedi doğuma kafa rçıkar dedi ama herhangibir ilaç fln almadım yok zaten ilacı sadece bol bol dinlen demişti bana doktorum o kadar bde benm kanm düşüktü kanama riski warmış bu durumda o yüzden kan ilaçlarına başladım o kadar