bersu Ezgi009 başlarda aşada olup sonradan yükseliomuş die duydum .. belirtileri neler öle olduğunda acaba ?
Halide_zehra Ezgi009 ben 13,14 haftalıkken ağrısız sancısız kanamayla doktora gidip öğrenmiştim. 3 ay yattım bol bol dinlendim arada yorulduğumda yine lekelenmem oldu çok şükür 26. Haftada yukarı çıktı. Kendiliğinden çıkması lazım ilaç kullanılmıyor.
Kzysda Ezgi009 Hamilelikte bebeğinin karnı geriden gelen küçük olan varmı suyu kanı iyi sadece karnı geri 35 4 haftalık 2 kg 😔😔😔😔
19231923 Ezgi009 ben yaşadım lekem gelmişti hatta kontrole gittiğimde doktor söyledi ilaç falan kullanmadım kendiliğinden çıkmış sonra yukarı
19231923 Kzysda benim de herşeyim normal di benim de bebeğimin karnı küçük demişti doktor özel bi balık hapı kullandım bende biraz daha normalleşmiş şimdi
Filiz4545 Ezgi009 10 haftalık gebeliklerde bu durum yaşanır kanaman olabilir yada çok ayakda kalmak yorulmak tetikleyebilir bol istirahat et kanaman olursa hastaneye direk gt bir sorun olmaz korkma geçmiş olsun
Ebruu32 Plasenta nin servikse yakin olma durumunda kanama ve lekeleme meydana geliyor ben yaşadım 25 haftada hala yeterince yukarıya cikmadi. Umarım kısa zamanda yukarıya cikar yoksa cok tedirginim 2 hafta da bir kanamam oluyor
Filiz4545 Ebruu32 korkma canım tedirgjn olma kanamalarin durdurulduğunda bir sorun etmez fitil ve ignen vardır heralde kullan hiç ayağı kalkmaa lovabodan başka ev işi falan yapma hiç bsiey olmaz merak etme geçmiş olsun 🤲
lavindenizim Ezgi009 malesef benimde asagıda 28 haftadayım çok şükür kanamam olmadı ilaç felan kullanılmıyor malesef
Ebruu32 Filiz4545 kanamam olunca kullanıyorum sadece progestan fitil olarak bur de bu hafta ilk kez prolutan iğne oldum
tugce67-67 Ezgi009 ben yaşadım canım 12.haftamızdan 22.haftamıza kadar .sonrasında yukarıya çıktı.kanamam olduğu dönemde ilk iğne ve serum yapıldı sonrasında bir kaç ay progestan fitil kullandım.hep dikkat ettim ağır iş yapmadım yattım ama yürüyüşte yaptım.çok şükür doğurdum 5 aylık olduk bile
tugce67-67 Filiz4545 canım eşi aşağıdaydı ama tamamen kapatmamıştı baya aşağıdaydı.ama kendiliğinden çıktı yukarıya