esengl_ Mahbuss benim akşam olunca başlıyor sırt ağrım çok ağrıyor magnezyum geçirmiyor uzaninca geçiyordu artık öyle de geçmiyor iki gündür dayanılmaz hal aldı ağrı kesici içiyorum 😔
Mahbuss esengl_ hamileliğin son zamanları daha zormuş gerçekten ya Allah’tan kış ayına denk geldi Sağ salim vakti zamanında kucağımiza alalım inşallah Allah’ın izniyle 😊🥰
bukito esengl_ çok geçmiş olsun ben sırt ağrım çok artınca sıcak duşun altına giriyorum biraz kaslarım gevşiyor magnezyum ve kalsiyumu düzenli alıyorum bide yatarken sola yatıp sırtıma yastık desteği koyuyorum
bukito Nil_ 1 Ocak benim 38+4 oluyor ben de sezeyan olsun istiyorum tarihi güzel oluyor diye size ne zaman verdiler gününü
G19- Nurr89 aynen öyle olmuş 😊Kayınvalidem 9 ay deyince doğrursun diye beni ona innadırmış sanırsam 😁
bukito AsminFatmaSysli ben de 35+3teyim doktor 1 Ocak ve takip eden günlerde bekliyoruz dedi normal doğum mu olacak sizin
esengl_ bukito hergun hergun bıktım vallahi geçiyor sonra geri geliyor ağrı bir saat olmadan. Magnezyum kullanıyorum ama kalsiyum kullanmıyorum. Doktor a desen verir mi acaba sizin ki bin adı ney
bukito esengl_ kalsiyum olarak osteocare kullanıyorum içinde başka vitaminler de var bence mutlaka doktora bu şekildeki şikayetinizden bahsedin kendinizi yıpratmayın magnosit+osteocare içiyorum her gün
esengl_ bukito mrb canım. Ben dedim dokturma aradım oda osteocare yazdı. Dün konuşmustuk sende bunu kullanıyordun sanırım. Senin ağrılarını geçirdi mı
esengl_ bukito birde bana al drdi ama ben aile doktoruma aticam ilacı öyle yazacak. Sana zahmet olmazsa fotoğrafını atarmisin ilacın 🤗
bukito esengl_ çok sevindim emin ol ikisi birlikte çok faydası olur buraya resim nasıl koyuluyor bilmiyorum ama ilacın adı osteocare original lacivert bi kutu