7 Ocak gözüküyor bugünkü kontrolde haftaya belirleriz dedi yani 37 de çatı muayenesi yapıcak ben sezaryen istiyorum aslında ama nasıl gelirse de öyle olsun diyorum normal olursa da epiduralli yaparız dedi doktorum sezaryen da 39. Haftada yani Aralık sonu Ocak başı, tabi bizim minnoş biraz kilolu normal doğurabilir miyim bilmiyorum 🙈