Merhaba, SAT: 18.11.2020 ve BAT: 15.12.2020. Normal doktor kontrollerimi gerçekleştirdim. Herhangi bir sorun görünmüyor. Fakat ilk defa bebek için denemelerdeyiz. Heyecanıma yeni düşerek dün idrar testi yaptım vee sonuç tabi ki negatif :') Çok fazla merak ediyorum, eminim sizlerde benim kadar merakla bekliyorsunuzdur :) Umarım hepimiz bebeklerimizi sağlıcakla kucaklarımıza alırız :)