Ozge1708 Feyzanurlks Ben zaten muayenelerimi de orda olduğum için orada yaptrcaz canm. Ama pahali gerçekten herşey.
esraaa18 Feyzanurlks yani pahalı ama yapacak bişey yok canım ortalama fiyatlar hep aynı benm ikiz olduğu için iki katı herşeyde iki katı masrafı oluyor Allah yardımcımız olsun ne diyelim sağlıklı olsunlarda
Nuray23 Feyzanurlks ben aksarayda yasiyorum ama ayrintili ultrason icin konyada bi uzman perinatolog var ona randevu aldim . Kismetse bu cumaya. 350 tl. Ozel muayenehanesi var.
Feyzanurlks Saglikli olsunlar da gerisi bos oyle cidden ama iste ilk kizim.oldu suan 10 ayina girdi ve hamileyim 19 haftalik hani ondan biraz maddi dusunuyorym herseyi koronada var ne bilim ya yasamak cok zorlasti sanki
Feyzanurlks Birde birsey dicektim bugun doktorum kiza benziyor dedi ama erkek de olabilir dedi ben erkek hissediyorum sizde de boyle olanınız varmi ?? Kiz deyip sonradan erkek cikma ihtimali
mrv_b Feyzanurlks bana başta erkek dendi sonra kız dendi bende tekrar erkek derler umuduyla bekliyorum🥴
Fulyaa29 Bende şuan İstanbul Avrupa yakasinda araştrma yapıyorum doktorum Altan Cebeciyi önerdi ama dha randevu almadm
mrv_b Feyzanurlks aynen bende rüyamda sürekli erkek bebek görüyorum eşim de öyle. Fallarda bile erkek bebek çıkıyor🙄 kendimi ona çok adapte etmişim 🥴 ve bende erkek hissediyorum🤷🏻♀️
FatRam_1703 Bende Bursa’da yaptırdım Tomokay Görüntüleme Merkezinde. 500 TL ye yaptırdım. Aralıksız 35 dakika sürdü bebeğimin dış yerlerine kadar ayrıntılı bir şekilde gördük. Ve babasına benziyor kızımız 🙈😍