Bende bursada yaşıyorum 22+4 de yaptırdım osmangazi aritmi hastanesinde 375 tl verdik korona sebebiyle devlet tercih ermedik benimki hareketli olduğu için 20 dk. Sürdü çok şükür bi sıkıntımız yok şuan 25+3 olduk bugün rabbim hepimizin bebislerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🧿🥰