Vala cnm ilk kızımda ikindiye yakın verdiler gece 12 çeyrek kala doğum oldu açılma ilerlemiyordu suni sancıyı çektiler neyse yarın sezeryan olacaksn dediler ama gece birden kendi sancım devre girdi doğum yaptm ikinci kızımda gene akşam 7 falan verdiler sabah 4 te doğum yaptm gene ondada lerleme olmadı suni sancı alınca kendi sancım devre girdi yoksa sabah tekrar sezeryan demişlerdi ama çok sukur gerek kalmadı