Biraba Deletedmom27 canım eğer netse değişmez ki dr bazen der kordon bacak arasında diye öyle demdiyse kesindir ki bencede kesin burda gördüm pipiyi
Deletedmom27 Biraba yok kesin değişmez dedi haklısın gerçekten 🌿teşekkür ederim yardımcı olduğun için❤️😘
Biraba Alyamm_ yani hatta o kadar arada kaldım. Ki 100 de 51 diyim erkek diye kız çıkarsa şaşşırmam çok mnik çünkü
Alyamm_ Biraba Yarın tekrar gideceğim 2 li test icin 11+3 olacak yarında bakalım doktorda belki tahmin yürütebilir 🙈
Alyamm_ Biraba Canım bugün gittim 2 li test icin ama doktor tahminde bulunmadı sen bakar mısın tekrar ☺️ https://hizliresim.com/E4c8jE
Bilge44 [url=https://hizliresim.com/dFtRrf][img]https://i.hizliresim.com/dFtRrf.jpg[/img][/url] Tahmin eder misiniz güzel anneler🥰çok merak ediyorum