11-12.haftalarda doktorumuz kesinlikle erkek dedi 14.haftada aynı şekilde erkek denildi. 16.haftamızda gittik aaaa kızmış dedi🙈 21.hafta detaylıya girdiğim zaman kesin kesin kız dedi perinatolog ☺️ Şuan 25.haftamızdayız umarım bir sonraki gittiğimizde yine cinsiyet değişikliği ile karşılaşmayız🙈🥰 ondan dolayı ben tüm hamilelere acele etmemeleri gerektiğini söylüyorum yanılma payı çok yüksek olabiliyor ☺️