hhulyas canım aynısını bende yaşadım, anlam veremediğim bi acı, alt damak üst damağa yanaşamıyordu bastıramıyordum tam dediğin yerdeydi acım. Ağrı da değil, önce 20lik dişlere buldum, sonra kulakmı acaba dedim. Ben 1yıl önce diş sıkıyordum gece uykumda acaba yine mi sıkmaya başladım die dişliği çıkardım kullanmaya başladım geceleri. 3-4hafta çektim sonra kendi kendine geçti nedenini bilmiyorum. Ama şöle de bişe oldu benim çenemin kasılması tetanoz aşısından sonra oldu, bi forumda da tetanoz aşısından somra böle bişe yaşadığını yazanları okudum🤷🏻♀️