Kızlar bende 13. Haftamdayım da daha ikili test yaptırmaya gitmedim. Gitmek istiyorum çok ama aile hekimimiz bir risk olmadığı zorunlu olmadığı sürece hastane ortamına gitmememi söyledi. Yani şu zamanlarda ortalık virüs kaynıyo dışarı çıkmaya korkuyorum hastane de zaten mikrop yuvası 😏 yani napsam diye düşünüyorum sizce yaptırılmalı mı ikili test?