minnikanne Kızlar bugün ikili tarama testi yaptırdım özelde iki haftaya çıkar dediler normalde 1 2 güne çıkmıyor mu
Esra_80_ minnikanne benimde kontrolüm var 11+2 de gözükürmü sizce bide aç karnına mı yaptırdınız tok mu
minnikanne Esra_80_ farketmiyor aç ya da tok olman 11.haftadan itibaren yapıyolar canım ben 11+6 da yaptırdım
24undebiranne minnikanne merhabayin ikili taramada cinsiyetini ogrenebildiniz mi acabaa bende 12+2 deyim haftaya olucam ikili tarama ultrosonu da hemen ogrenmek istiyorum cinsiyeti 😁
Esra_80_ 24undebiranne bende bu gideceğimde merak ediyorum 😂😂😍bir an önce öğrenmek istiyorum ama 12 haftalık iken tahmin veriyorlar sanırsam 🙏🏻🤗
minnikanne Esra_80_ bende bir umut gittim öyle ama söyler diye olmadı maalesef en kesin sonuç 15.hafta galiba😅😅