Zeynep30 rica ederim canım ☺ Benim aynı yerden 10.11 hafta sonra tekrardan iltihap yaptı ama bu sefer diş etinde çıktı doktor iltihapı akıtabildi çekicez doğumdan sonra implant yapıcaz dedi bende geçti ağrı ve iltihap diye istemedim çekmesek olmaz mı dedim olur ama bidaha böyle olursa hiç kaçarın yok çekicez dedi🤣🤣 Bidaha olmaz derken 1-2 hafta içinde baktım aynı yer yine iltihap kapmış ama bu sefer hiç ağrısı olmadı ben anlamadm🤣🤣🤣 Şuan kendiliğinden patlamış gibi diş benimle sürekli uğraşıyor alışmış iltihap oraya bırakamıyor🤣🤣🤣🤣🤣