Zeynep30 canım antibiyotik 3 gün sonunda geçirmeye başlamıştı dişimi ama mecbur 5 gün kullandım ilaç bitene kadar tekrarlanmasın diye. Dolgulu dişim içten iltihap yapmış doktor çok iltihapın var içmezsen 9 ay çekersin ve bebeğe iltihap daha zararlı dedi bende kendi kadın doğumcuma sorduğumda için rahat olsun ne hastalar var hamilelikte antibiyotik kullanmıyorlar mı sanıyorsun bu antibiyotik de öyle bebeğe hiçbir sakıncası yok dedi kendi doktorum onayladığı taktirde hiç düşünmeden kullanmaya başladım iyi ki başlamışım yoksa o ağrının tarifi yok uyku nedir bilmiyorduk hergün her gece acillerde serum yiyordum neyse ki 3 gün sonunda geçti. 10.haftamda kaplamamı da yaptırdım doktorlar 12 haftadan önce yapmıyorlar dedim dişçini değiştir dedi güldü🤣🤣 6 ve 36 haftaları arası yaptırabilirsin ben sana imzalı kağıt veririm dedi onla dişçime gittim yaptırdım.