Smyye16
Her hamile farklı bir süreç geçirdiği gibi her bebekte gelişim sürecini farklı tamamlayabilir doktor normal diyorsa sıkıntı yapmayın çünkü usg ile yapılan ölçümlerde kilo ölçerken yanılma payı oluyor önemli olan sağlıklı beslenebilmeniz bunu yapıyorsanız bebeğinizde sağlıkla gelecektir🙂