Merrvvee Peraaaa ara sıra da olsa devam ediyor durmasını umiiid ediyorum hep yatarak geçiyor bu süreç
Peraaaa Merrvvee bende öyle Umarm sağ salim evlatlarımıza kavuşuruz Benim bide tüp bebek, zaten zor oldu :(
Merrvvee Peraaaa yaa kaderimiz hemen hemen aynı bizde 1buçuk yıl bekledik çatlatma tedavisi ile oldu gerçekten çok zor her an birşey oldu olacak kaygısı Alkah korusun hepimizi
Meryemhorasan Bende yaşadım 12 haftalıkken iki haftaya yakın sürdü kesildi sebebi bilinmiyor hep yatarak geçirdim şimdi yavaş yavaş işlerimi yapıyorum ama