halitefe Berilikoveannesi duruma göre kanamanın nerden geldiğine sebebinin ne olduğuna göre değişir canım bir kıstası olmaz bunun doktor verir en dopru bilgiyi senin durumuna göre
merveklyc Berilikoveannesi Benim oldu iki kez pembe şekilde daha sonra kahverengi şekilde 5 gün sürdü şimdi üç dört gündür yok şükür iğne oluyorum.Sebebini bulamadılar oldu kanama alanım falan da yok.6+4 günlük hamileyim.
Berilikoveannesi halitefe rahim bozukluğu var ikinci gebeliğim . ilkinde de kanamalarım olmuştu 12 haftalık düşük yapmıştım .
Peraaaa 5 haftalıkkeb başladı regl kanamam oldu Kese altı kanamam varmış Ama şuan kahverengi akıntılarm 1 haftadır devam ediyot
Merrvvee Berilikoveannesi evet üzüldüğüm stres yaptığım için kanama alanı olmuştu daha dikkat etmeye çalışıyorum
Peraaaa 5 haftalıkkeb başladı regl kanamam oldu Kese altı kanamam varmış Ama şuan kahverengi akıntılarm 1 haftadır devam ediyot
Peraaaa Merrvvee kese altı kanamam varmış benimde Progestan fitil ve iğne kullanıyorum Kahve lekeleriniz devaö ediyormu
Merrvvee Peraaaa ara sıra da olsa devam ediyor durmasını umiiid ediyorum hep yatarak geçiyor bu süreç