ece_2206 Nadireela korkmayın ben de kontrole gidemiyorum bebek çok hareketli doktorum hareketli ise gayet iyidir dedi bir de kan sulandırıcı oksapar 4 kullanmanı önerdi
ece_2206 Gizemblbl Ben de tat yaşamadım sadece koku ama hala eski keskinliğinde değil kokular mesala burnumun sol tarafından daha az koku alıyorum sizde de öyle mi :)
Gizemblbl Rknerkn bana doktorum hiç birşey vermedi 2 doktora gitmeme rağmen ikisinin de tepkisi de ilgisi de berbattı resmen yıkıldım burda yorumlarda kullananları okudum ben
Ukubrakoc 17 haftalık oldum bende 16. Haftamda covid oldum, ama fazla bı belirtisi olmadı tat alma ve koku alamadım hiç, ilaç verdiler ama kullanmadım
ece_2206 Ukubrakoc ve koku kaybı ne zaman düzeldi acaba benim 16 gün oldu sol burun deliğinden tam koku alamıyorum
ece_2206 Ukubrakoc tat ve koku kaybı ne zaman düzeldi acaba benim 18 gün oluyor sol burun deliğinden tam koku alamıyorum sanki artık sinirim bozuluyor
Makbule7995 ece_2206 canım tad alıyor musun yani limon yediğin de ekşi tatlı bir şey yediğin de şekerli olduğunu hissediyor muydun yoksa hiç mi tad yoktu
Ruha-12 Makbule7995 Okyanus suyu, burun bandı, viks kullandim. Allah yardim etsin🤲 burun tikanikligi da zor benim 15. Gun hala devam ediyo aksamlari geceleri zor
Makbule7995 ece_2206 ben tatlı ve ekşi ayırt edebiliyorum 😂 ama koku dersen pazar gününden beri benimle değil 🤦🏻♀️ Burnumun kıymetini çok iyi anladım vallaha inşallah benim de koku alma duyum gelir
ironbaby Hanımlar semptomlarınızı hafifletmek için neler yaptınız? Malum ilaç içemiyoruz, bitki çayı içemiyoruz😕 bol su, günde bi tane soda, bol meyve ve rutin vitamin haplarımı alıyorum. Başka neler yapılabilir
ece_2206 Makbule7995 insallah benim de hala eskisi kadar keskin değil ama önceki gibi de değil çok şükür kaç gün oldu sizin :)