Nadireela 30 haftalik hamileyim ve covit testim pozitif çıktı bebeğe bi zararı oluyormu yaşayan varmı arkadaşlar
ece_2206 Nadireela benim de 30.haftam bir haftadır karantinadayız tat ve koku dışında sorunumuz yok Bebek için de doktorunız oksapar 4000 kullanmanızı isteyebilir
lifeofmybaby Nadireela bende covidim doktorumla görüştüm herhangi bir sıkıntı olmuyor çok hastam var covid geçiren dedi. Nasıl hissrdiyorsun kendini? Allah şifa versin ben ilk iki gün çok ağır geçirdim şimdi grip gibiyim
ece_2206 lifeofmybaby tat ve koku kaybı ne zaman geri geldi acaba benim 1 5.günüm koku almaya başladım ama sol burun deliğinden tam koku alamıyorum sanki
Nadireela lifeofmybaby aynı bende başta çok ağır oldu vücudumun heryeri agridi simdi bende grip olmuş gibiyim
Ruha-12 ece_2206 ben de kokuyu nadir aliyorum. Burnum tikali bi de. Insallah gececektir. Benim dpguma da az kaldi 1 hafta en gec
Makbule7995 ece_2206 canım tad alıyor musun yani limon yediğin de ekşi tatlı bir şey yediğin de şekerli olduğunu hissediyor muydun yoksa hiç mi tad yoktu
ece_2206 Ruha-12 ben koku alabilirim genelde ama burnum tıkalı olunca alamıyorum sabahları Sağ salim doğsun :)
ironbaby Kızlar benim de eşim bugün pozitif çıktı 😔 ben de herhangi bir belirti yok, ama kaç gündür aynı evde aynı yataktayız, bulaşmıştır herhalde diyorum. 17+1 günlük hamileyim. Atlatıp da önerisi olan var mı?
Hlymstf ironbaby bence hiç strese girme benimde eşim pozitifti hep yanyanaydik ona dokunuyordum onun bardağında su iciyordum yinede bulaşmadi
Gizemblbl Nadireela bende 28+4 haftalık hamileyim benimde sonucum pozitif çıktı ama semptomlar nerdeyse 7 gündür var ama ben biraz üşüttüm sandım bugün sonucun geldiği 3. Gün şükür bende iyiyim siz karantinanın kaçıncı günündesiniz
Nadireela Gizemblbl benim ağrılarım başlayalı 6 gün falan olmuştu ama koku gidince test verdim bugün ilk günündeyim karantinanan
Gizemblbl ece_2206 tat kaybı yaşamadım ama koku yaşadım pazartesi akşamı bir bardak çamaşır suyu verseler su diye içerdim. Kolonyayı filan alamıyordum ama bugün almaya başladım eskisi gibi değil ama
Gizemblbl Nadireela merak etmeyin iyidir hareketliyse zaten hareketli bebek sağlıklı bebek der doktorlar dua etmekten başka şansımız yok inşallah sağlıklı bir şekilde bitireceğiz🙏
ece_2206 Gizemblbl Ben de tat yaşamadım sadece koku ama hala eski keskinliğinde değil kokular mesala burnumun sol tarafından daha az koku alıyorum sizde de öyle mi :)
ece_2206 Gizemblbl bugün nasılsınız benim büyük oranda geldi benim hala eskisi gibi değil ama koku almam:)
Rknerkn Merhabalr bende 14+3 günüm bugün covid testim pozitif çıktı doktorum bebek aspirini ve c vitamini başlattı kulanıp kulanmamkta kararsizim bebek aspirinin bi zararı olurmu acaba
Gizemblbl Rknerkn bana doktorum hiç birşey vermedi 2 doktora gitmeme rağmen ikisinin de tepkisi de ilgisi de berbattı resmen yıkıldım burda yorumlarda kullananları okudum ben