Merhaba ben aranıza yeni katıldım sizin yorumlarınıza ihtiyacım var. Ben günüm gelmeden hamilelikten şüphelendim kan testi verdim. Ama hamile olmadığımı söylediler. 13 gun geçti üstünden adetim 4 gün gecikti eczaneden aldığım erken sonuç veren ve normal test aldım. Dün sabah erken saatlerde erken sonuç veren test yaptım hemen sonuç çift çizgi çıktı. Sonra uyuyup sabah 10 gibi de tekrar diğer testi yaptım onda da testim 2 çizgi çıktı. Sorum şu 13 gun önce verdiğim kan testinde hamile cikmadim bugün doktora gittim kan sonucum 264 çıktı. Fakat doktor dış gebelik riskin var kan değerlerin çok düşük dedi kasik ağrılarım da var bana yardımcı olur musunuz lütfen 🙁 gerçekten dış gebelik mi geçiriyorum yoksa normal değerler mi?