Erkekanasiyiz Ahmedinannesi canim bugun cati muayenem vardi ama sonuc ne nst de sanci nede acilma hic bisey yok nasil ve ne zaman gelecek bu cocuk bilmiyorum manda yogurdu da yemedjm ki hala bekliyor 😂😂
Ahmedinannesi Erkekanasiyiz çok nazlı çıktılar😅benim de yarın kontrolüm var ama hiç umudum yok gidesim bile gelmiyor o yüzden😬
Erkekanasiyiz Ahmedinannesi valla oyle ben bugun bi hevesle gittim sonu husran hic bisey cikmadi keyfi yerindeymiş pasamin 😂😂