deletedmom24 Turkuazmavi 163 gün 😞 çabuk geçsin ya sabredemiyorum hemen gelsin de kucaklıyayım oğlumu ❤
Ahmedinannesi Erkekanasiyiz benim de şafak 3🙈hiç belirtiniz var mı,benim sadece 1 cm kadar açılmam var.😐
Erkekanasiyiz Ahmedinannesi canim bugun cati muayenem vardi ama sonuc ne nst de sanci nede acilma hic bisey yok nasil ve ne zaman gelecek bu cocuk bilmiyorum manda yogurdu da yemedjm ki hala bekliyor 😂😂
Ahmedinannesi Elffk amin inşallah Allah razı olsun😘heycan var ama hiç 3 günde gelecek gibi değil o yüzden henüz doğum yaklaştı moduna giremedim😅
AysegulUygar Şafak 17 ❤ hiç bu kadar rahat olmamıştı şişlik ,sık idrara çıkma agrı gibi bi sorunum yok şuan iyi Allaha şükür😊