Melike2
Maşallah bizde henüz 21 deyiz. Ama nakisin o kadar degecegini sanmıyorum yaa. Sonuçta altına zıbın da giydirilir. Zaten ilk gün hastanede giydirmeyi düşünüyorum. Fotoğraf çekimi için. 2. 3 saat sonunda degistirilir zaten. O kadar kıyafetin içinde ona tekrar sıra gelene kadar küçülür bile. Hatıra olsun diye kaldırırım..☺️