Kızlar isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum oğlum için ama baskı değil nakış olsun istiyorum. İnstangram da yapan bir çok sayfa var ama güvenmedim göründüğü gibi gelir mi ki diye, gerçi hemen hemen hepsi aynı ama fiyat farkları var. Yaptırıp memnun olan var mı aranızda? bana da tavsiye edebileceğiniz bir sayfa 😇😇