Kizlar merhabaaa. Hamileliyimi oyrendiyim 4cu haftadan beri her gun duzenli yaglar,kremler neler neler suruyorum. Oyle boyle deyil ama her shey suruyordum. Gunde 2-3 defa kremlenip yaglaniyordum. 8aydir boyle yani her gunum. Shuan 36 haftalik hamileyim ve qaliba 1 gece icerisinde karnimda catlak yaranmish. Ne yapmaliyom bilmiyorum😞😞😞