Prensesimgeliyor12 canım benim bebeğinde sarılık oldu. Hastanede ışık tedavisi gördü 1 gün. Sarılığa bağlı hep uyuyordu zorla kaldırıyordum. 2 satte 1 emzirdim olmadı saat kurdum olmadı en sonunda dakka başı verdim memeyi mamada verdim ac kalmasın diye 1 hafta sonra kendiliğinden azaldı 3 ay sonra da tamamen gitti bebeğini sürekli beslemen lazım ac kalmicak öyle 2 saat olsun emzireyim olmaz doktor öyle demişti bana sende öyle yapabilirsin