Prensesimgeliyor12 canim benim oglumda öyleydi. Emmezdi ne yaosam sadece sagar verirdim ara ara mama verirdim.uyanmazdi zorla cimcikleyerek uyandirir verirdim.birde en az 2 saatte bir 60 ml vereceksin icerse 80 ne ciksracaksin.biberon almamasi daha iyi.siringa yada kaşıkla vermeye calis. Gece gunduz alarmini kur ayaklarini cocugunu soy biraz soguk olsun ortam gidikla ayaklarini cimcikle uyandir emzirmeye calis emmezse siringa yada kasikla sutunu ver.bu sekilde 20 gun ugrasmalisin.sonrasinda bebegin gozu açılıyor. Sen suan duzenli beslemeye bak yoksa yatirirlar hastaneye.bizimki 17 falandi degeri ama ben israr ettim cabaladim surekli besledim oyuzden 25 gunlukken tamamen dusmustu degerleri.sende sabret gececek bu gunler