Prensesannesiiii Kızlar uzun ve ekşi bir ot bugün teyzeler yerken hamilesin bitane ısır dediler zorla ısırdım minik bi parça. Sonra aklıma takıldı zehirli falansa diye çok korktum. Yedikten sonra bu ne dedim bizde bilmiyoruz biri verdi dediler
biiiidamla Prensesannesiiii zararlı değil canm merak etme ama ben her yerde aradım da bulamadım keşke bana denk gelseydi o teyzeler hepsini yerdim 😋
Yildizim Prensesannesiiii biliyorum onu bizim bu bölgede çok var😊korkma sıkıntı olmaz ben de yiyorum 😊
YcelMlayimYldrm Prensesannesiiii yok canım adı üstünde eksi bı ot bı zararı olmaz tadı ekşi tuhaf bseydir dilini uyuşturur o kadr korkma yani 🙂
Cananhafsa Prensesannesiiii ayyy bilmezmiyim aylardır canım nasıl istiyor anlatamam ama bulamıyorum maşesef o teyzeler bana denk geleydi keşke 😅😅😅
Prensesannesiiii Yildizim uzun dışı tırtıklı gibi dimi canım aynı şeyden bahsediyoruz netten baktım hamilele için önerilmez diyo da
Naz3365 Ay ben ondan ne bakmıştım da yoktu şimdiler de var artık da istemiyo canım .. Zararı yok yararı var internetten bak iiidir
Prensesannesiiii Naz3365 ben sevmedim pek 😏 faydası çok baktım netten ama hamileler için önerilmez diyo
Rukenkumsal biiiidamla bugün annemle halk pazarında gezerken bulduk canım benim bir semt pazarına çık inşallah bulursun hangi sehirdesin
biiiidamla Rukenkumsal Datça da yasıyorum cnm ama geçen hafta iZmirdeydim orda da bulamadım nasip olmayınca olmuyor demek ki
Cananhafsa Prensesannesiiii evet çok ciddiyim çokda severim ama malesef bulamıyorum. Aynen dışı tırtıklı yeşil uzun soyuyorsunuz bide tuz oldumu yanında ohhh miss 😂
Naz3365 Rukenkumsal bende mersinliyim hiç öyle birşey görmedim çok aramama rağmen internet üzeri spariş verecektim geri istemedim