Sny_hkn10 Çok geçmiş olsun, umarım bebeğiniz de siz de iyisinizdir. Gerçekten öyle nasılsa doktor yok bana muhtaçlar kompleksi mi bu neyin burnu havadalığı bilmiyorum. Sen her gün hamile görüyor olabilirsin de biz her gün doğum yapmıyoruz zaten korkuyoruz bir de bunların kaprisleriyle uğraş dur. Ben de çok şükür doğum yapacağım yere gittim de doğum yaptım ama tabi ki eli boş dönmedim dilekçe yazıp adamı şikyet ettim. Ha ne değişti hiçbir şey al birini vur ötekine, baş hekim beni koruyacak hali yok🤷🏻♀️