Sultan42 Bakın ay çatlamasın o ne öyle eşim beğenmez , millet laf eder , iğrenç demedim dikkat ile okursanız çatlarsakta yapıcak bir şey yok yavrularımızın canı sağolsun dedim 🙏 Önemli olan elbette bebeklerimizin sağlığı ancak birine çatlarsın derken çatlamaması temenni edilir akebinde sizinde tercihiniz olmuş olsaydı çatlamamayı tercih ederdiniz değil mi ? Benimde oldu ufak tefek çatlaklarım ilk gebeliğim olmasaydı keşke ama oldu ah etmem vah etmem yeter ki yavrum sağlıklı olsun 🙏 ama sizede çatlarsınız kaşımayın derkende umarım çatlamazsınız derim yani 😌 yavrunuzu Allah sizlere bağışlasın 🙏 bakın buda bir temenni arada ciddi bir fark yok diye düşünüyorum 😌