MerveKontakay seni o kadar iyi anliyorum ki. Gece tam uykuya daliyorum aniden gelen kashintiyla uyaniyorum. Ya da uykumdan bir uyaniyorum ki uykulu uykulu kashiyip kanatmishim resmen kendimi. Yabanci bir sitede okudum, kadin elime chorap giyip yatiyorum, ancak oyle olunca kashimiyorum demishti. Deniycem onu da bakalim ishe yarayacak mi? 8ci ayima kadar hich bir chatlak falan yokken shimdi karnimim alt kisimlari chok fena chatlamish durumda amma umrumda degil yeter ko shu kashintilar kechsin de bebegime sag salim kavushayim,m. Chatlaklari daha sonra bir shekilde hallederim. Bu arada doktor bebege zarari yok dedi pupppun, fakat gechirdigim bu kadar stress ve uykusuzluk onu da kotu etkilemez mi? Soguk buz kompresi yap ve karbonatli suyla dush al, kisa sureli rahatlama veriyor.