ttubbii iğneden sonra 13. Gün idrar testi yaptım pozitif çıktı. 14. Gün kan testi verdim ondada pozitif gördüm. Belirti olarakta sağ kasığımda ağrı (sağdan yerleşmiş çünkü) ve bel ağrısı çok şiddetliydi afedersiniz kalçalarıma kadar ağrım oldu. Onun dışındada adet günümde 2 gün adet olucakmışım gibi sancım oldu sonra geçti. Başka bir belirtim olmadı .